Tuesday, January 31, 2017

CABLE CAR LANGKAWI


wahhh cantik pemandangan dari skycabcable car langkawi ni kann... skycab / cable car ni merupakan salah satu tarikan utama para pelancong yang datang ke langkawi lebih-lebih lagi semasa cuti sekolah atau cuti umum..
langkawi cable car ni terletak di utara Telaga Harbour, Pantai Kok kira-kira 30km dari pekan kuah langkawi. cable car ni menghubungkan Teluk Burau ke puncak Gunung Machinchang menggunakan jambatan udara / Sky Bridge yang panjangnya kire-kire 2.2KM


cantikkan pemandangan dari atas Sky Bridge ni... bagi yang gayat dengan ketinggian, ini merupakan tempat yang amat mencabar.. bagi yang sukakan sesuatu yang lain untuk bargambar, ini merupakan tempat yang amat menarik. Pelancong yang nak datang ke Langkawi jangan lepaskan peluang berkunjung ke Langkawi Cable Car ni.. bergambar di atas Sky Bridge ni untuk kenangan yang mungkin tidak dapat anda semua lupakan..

waktu operasi cable car ni pulak bermula seawal jam 9.30am.. harga pulak berpatutan kalau nak dibandingkan dengan pengalaman yang bakal anda dapat kat sini

Harga Cable Car 2017

👉Skycab. 

👉Skydorm 3D

👉Skyrex 4D. 
👉Muzium 3D
💥Rm40.00 one person💥

Harga tiket mulai febuari 2017
untuk lebih tepat anda semua boleh rujuk dengan pihak pengurusan cabla car sendiri iaitu Panorama Langkawi.. banyak tawaran istimewa yang dibuat oleh pihak Penorama Langkawi..

jadi tunggu apa lagi.. jom ramai-ramai kita bercuti di langkawi.. jangan lupa tempah awal penginapan di langkawi ni untuk dapatkan homestay yang murah, selesa dan jimat.. bagi kumpulan pelancong yang datang sehingga 15orang, saya cadangkan untuk anda homestay  4 bilik tidur ini.. sangat selesa untuk keluarga anda.


homestay ini terletak di padang matsirat.. dilengkapi dengan 4 bilik tidur dan 4 bilik air. semua bilik tidur dilengkapi dengan katil queen.


gambar di atas merupakan salah satu bilik dalam rumah ni. luas kan.. dilengkapi aircond dan tandas dalam bilik. homestay ini ada menyediakan toto dan bantal tambahan cukup untuk 15 orang.. 

jadi untuk anda yang berminat untuk datang ke Pulau Langkawi ni boleh lah membuat tempahan homestay ini dan lain2 homestay yang kami ada boleh lah memhubungi pihak kami di talian 016-9454669 - fauzi (sms / whatsapp / telegram)






No comments:

Post a Comment

Upside Down House Langkawi

ramai yang tak tahu kt Langkawi ni ada 1 tempat yang unit untuk bergambar buat kenangan. Upside Down House ni memang best bagi kaki selfi ...